Pozycjonowanie stron www

Tworzenie zaplecza SEO
7 maja, 2014
 

Wiele osób zadaje sobie pytanie - czy możliwa jest skuteczna i przystępna cenowo reklama w Internecie? My zawsze odpowiadamy tak, rekomendując jednocześnie pozycjonowanie stron metodami firmy Topranking

Po raz kolejny, dla lepszego zobrazowania koncepcji pozycjonowania, przytoczmy sobie jakiś standardowy przykład Klienta. Pan Marek właśnie rozpoczął własną działalność. Od dziecka jego pasją były samoloty. W wieku 22 lat ukończył specjalistyczne szkolenie na pilota samolotów wycieczkowych i małych awionetek. Przez ponad 15 lat pracował jako pilot w branży turystycznej, a odłożone przez ten czas pieniądze przeznaczył na zakup niewielkiego samolotu pasażerskiego. Obecnie organizuje loty widokowe i kursy samodzielnego latania w Tatrach. Właśnie zastanawia się jak zachęcić większą liczbę Klientów do skorzystania z jego usług turystycznych.

Oczywiście pierwszym krokiem dla Pana Marka będzie stworzenie własnej strony internetowej. Gdy taka strona powstanie potrzebna będzie machina, która niczym samolot, wzniesie stronę na wyżyny popularności. Zabrzmiało to dość poetycko. Przejdźmy zatem do faktów. Zaprojektowanie i umieszczenie strony w sieci to jedna rzecz. Drugą, niezbędną dziś kwestią, jest istnienie strony w Google - największej wyszukiwarce stron internetowych na Świecie. Jeśli Pan Marek chce być znaleziony przez szersze grono odbiorców, jego strona musi zostać umieszczona w Google i to najlepiej na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. A w tej kwestii najlepiej sprawdzi się pozycjonowanie. Dlaczego? Za chwilę wszystko stanie się dla Ciebie jasne jak słońce.

Analizy wyraźnie pokazują, że pozycjonowane strony bardziej zachęcają użytkowników wyszukiwarek, niż jakakolwiek inna forma reklamy internetowej


Dlaczego warto skorzystać z pozycjonowania stron w Google?

Duża część użytkowników Internetu działa instynktownie. Wybieramy strony internetowe wyświetlające się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google, nie dlatego, że tak jest prościej. Po prostu wierzymy, że pierwsza strona wyników wyszukiwania należy do najlepszych. Bez wątpienia, właściciele tych stron bardzo starają się zdobyć uwagę nowych Klientów, ale czy rzeczywiście oferują najlepsze usługi - to ocenią już sami odbiorcy.

Wiesz już jak działają konsumenci w kwestii wyboru stron internetowych w Google. A jak funkcjonuje sama wyszukiwarka Google? Nie jest tajemnicą, że za precyzyjnie ułożoną listą naturalnych wyników wyszukiwania stoją autoboty Google. Pracują one jednak na tajnym algorytmie, znanym wyłącznie jego twórcom. Algorytm Google to matematyczna układanka, system zero jedynkowy, w którym główną rolę odgrywają czynniki mające wpływ na pozycjonowanie stron. Mimo, że nikt nie ma dostępu do informatycznych struktur Google, część specjalistów prowadząc szeroko zakrojone badania, domyśla się co oddziałuje na pozycjonowanie. Świadcząc przez wiele lat usługi SEO i analizując wyniki stron uważamy, że na skuteczne pozycjonowanie ma wpływ między innymi dobór słów kluczowych połączony z unikatowymi tekstami, bogata ilość linków wewnętrznych i zewnętrznych, wiek domeny i ilość wyświetleń.

 

Teraz masz już pełną wiedzę o tym jak działa pozycjonowanie i jakie korzyści przyniesie ono Twojej firmie

Pan Marek skorzystał z pozycjonowania. Strona jego firmy po dwóch miesiącach od rozpoczęcia usługi znalazła się w pierwszej trójce naturalnych wyników wyszukiwania dla frazy loty widokowe Zakopane. W pierwszym roku liczba chętnych Klientów podskoczyła z 80 do 230 na sezon. W tym roku padł rekord, gdyż z usług firmy Pana Marka skorzystało ponad 400 osób tylko w lipcu i w sierpniu. Rezultaty pozycjonowania w tym przypadku są widoczne gołym okiem - wzrost Klientów, a co za tym idzie, wzrost zysków.

Efekty pozycjonowania po pierwszych 2 miesiącach

Rezultat pozycjonowania po 1 roku

Komentarze są wyłączone.