Katalogowanie stron

Tworzenie zaplecza SEO
7 maja, 2014
Depilacja Toruń - Depilacja laserowa Toruń - Depilacja brazylijska Toruń - Toruń depilacja laserowa - Beauty Medica depilacja
Depilacja laserowa – zabieg medyczny, czy estetyczny?
20 marca, 2017
 

Katalogowanie to jedna z metod prowadzących do podwyższenia pozycji strony w naturalnych wynikach wyszukiwania.

D owiecie się za chwilę, jak katalogowanie wpływa na proces pozycjonowania stron. Zanim jednak to się stanie, wyobraźmy sobie taką oto sytuację. Zakładasz firmę. Będziesz zajmować się strzyżeniem zwierząt. Interesują Cię lokalni Klienci, z Twojego miasta - powiedzmy Torunia. Jak możesz ich zachęcić do skorzystania z Twoich usług? Odrzućmy pomysł roznoszenia ulotek po sąsiednich dzielnicach - nie będziesz mieć na to czasu. Zacznijmy natomiast od stworzenia strony internetowej. Po kilku tygodniach masz już gotową stronę, jednak rzadko kto na nią wchodzi. Co możesz zrobić, by zwiększyć jej popularność?

Metody są bardzo zróżnicowanie, także pod względem finansowym. Na razie nie dysponujesz dużym budżetem, w końcu to dopiero początek Twojej działalności. I właśnie dla takich osób jak Ty oferowane jest katalogowanie, czyli umieszczanie adresu strony w katalogu stron internetowych. Działa to tak jak niegdyś książka telefoniczna, czy panorama firm. Na pewno pamiętasz jak rodzice szukali konkretnej firmy w dużej księdze. Teraz ta czynności jest znacznie uproszczona, gdyż wszystko znajduje się w Internecie. Teraz dowiesz się o dwóch metodach katalogowania.

„Internet znacznie uprościł nam wyszukiwanie konkretnych usług, czy produktów. W katalogach stron znajdziemy wszystko to, co jest nam w danej chwili potrzebne.”

 

Istnieją dwie metody katalogowanie stron internetowych - proste dodanie strony wraz z podstawowymi informacjami o firmie, lub bardziej korzystne - opublikowanie artykułu reklamowego z linkiem prowadzącym do strony.

Dlaczego ta druga metoda jest bardziej skuteczna? Gdyż prawdziwą potęgą w internecie są słowa. A im obszerniejszy tekst, tym większa szansa na pojawienie się konkretnych słów kluczowych, odpowiadających frazom wyszukiwanym w Google. Jak to odnosi się do przykładu Twojej firmy? Zamawiasz 20 linkowanych artykułów, umieszczanych w 20 katalogach stron. W ten sposób adres Twojej strony znajduje się w kilku miejscach w sieci, a nie tylko w jednym. Podsumowując, potencjalny Klient ma 20 razy większą szansę na wejście na stronę Twojej firmy i przekonanie się, że warto skorzystać z Twoich usług.

Wiesz już jak katalogowanie zwiększa popularność stron www. A co z pozycjonowaniem? Podobnie jak potencjalni Klienci, tak roboty Google będą miały większą szansę na znalezienie Twojej strony i dopasowanie odpowiednich fraz kluczowych w procesie indeksacji stron. Liczba wyświetleń, jak i liczba linków prowadzących do danej strony www to dwa główne czynniki brane pod uwagę przez Google. Nie czekaj i skorzystaj z katalogowanie zanim konkurencja zrobi to za Ciebie.


Komentarze są wyłączone.